Türbanlı Komşum

22 Mayıs 2009 Cuma

Merhaba. Hikayelerinizi uzun zamandan beri okuyorum. Özellikle başörtülü türbanlı yani tesettürlü bayanlarla ilgili yazılan sikiş hikayelerinden büyük zevk alıyorum. Sikiş yapan tesettürlü bayanlar açılmamış çiçeğe benzerler. Çünkü tesettürlü bayanların baldır ve bacaklarını hatta saçlarını dışarıdan kimse görmez. Fakat sevişeceğiniz odaya girdiğinizde başından eşarbını veya türbanını çıkararak soyunmaya başlar. Tesettürlü bayan soyundukça sikiş arzunuz artar. Birde bazı tesettürlü bayanlar soyunup çırılçıplak olunca daha seksi olduklarını düşünerek sadece başını eşarp veya türbanla örterek sikişirler. Böyle tesettürlü bayanların amını yalamak, eşarbına türbanına yani başörtülerine boşalmak isterim. Sizlere tesettürlü komşumu nasıl siktiğimi anlatacağım. Oturduğumuz dairenin alt katında yeni evli kocası uzun yol şoförü eşi ev hanımı olan tesettürlü bir komşumuz vardı. Kocası yolda iken kalmak niyetiyle bize geldi. Akşam yemek çay derken geç saatlere kadar oturduk. Gece ihtiyaca kalkınca tuvaletin ışığı yanıyordu. Tuvaletten komşum üzerinde geceliğiyle çıktı. Beni karşısına görünce utandı. Fakat muhteşem vücudu vardı. Ben de tam zamanı komşumu dudaktan öpmek istedim. Önce pek istemediyse de elimi külotuna sokup amına tutunca daha bir şey demedi. Tesettürlü komşumu yatağa götürmek isteyince evdekilere yakalanırız korkusuyla kabul etmedi. Sonra bana " seni yarın akşam bekliyorum" dedi. Ertesi akşam gizlice evine gittim. Beni tesettürlü bir elbiseyle karşıladı. Beraber yatak odasına gidip elbiselerimizi çıkardık. İkimizde çırılçıplaktık. Sonra elbise dolabını açıp içinden iki tane eşarp aldım. Büyükçe olan eşarpla başını örttüm. diğerini de sikime sardım. Çünkü amından tesettürlü komşumun amından sızan ve benim sikimden akan suları sikime sarılı eşarba silecektim. Tesettürlü komşumu dudaktan öpmeye başladım. Elimle de amını parmaklıyordum. Sonra göğüslerini emmeye başladım. Küçücük memeleri vardı. Kocası yolda direksiyon sallarken bende tesettürlü karısını sikecektim. Sıra amını yalamaya gelmişti. Önce amına hafifçe bir dil attım. İçi alev alev yanıyordu. Amını büyük bir zevkle yalamaya başladım. Tesettürlü komşumun amından şehvet suları geliyordu. Sikime sarılı eşarbı amına sürerek şehvet sularını sildim. Sonra benim sikimi yalamaya başladı. Bu arada bende boş durmuyor elimdeki eşarbı amına sürerek tesettürlü komşumun amını serinletiyordum. Sıra tesettürlü komşumu sikmeye gelmişti. Bacaklarını açtım. Sikimi amına sokup sikmeye başladım. Epeyce sikiştikten sonra boşalacağımı anladım. Sikimi geri çekip eşarbına boşaldım. Sonra komşum yataktan kalktı. Bana "kocam beni bu güne kadar böyle güzel hiç sikmemişti. Hele hele eşarptan çok zevk aldım" dedi. Ben de ona " ne zaman seks yapmak istiyorsan emrindeyim" dedim.

10 yorum:

ayfon dedi ki...

Turbaiyla sevismek mukemelmis ayfon_melik@hotmail.com

sahin dedi ki...

Ankara ve konyali bayanlar 22cm kalin sikliyim liseli kizlar wassapta var ve ucuncu arayan ciftler 05377351709

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Unknown dedi ki...

Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

MURAT dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kayanhakan dedi ki...

Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

..... dedi ki...

Ben seksi cok cok cok seviyorum seksi doymam resimler hepsi bana ayit Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek seksi seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok seviyorum ben Ayaz yas30 Penis 20 santim gerçek seksi seven evli bayan evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

MURAT dedi ki...

Merhaba ben murat gizliliğe önem veren bayanlarla tanışmak isterim K.Maraş ve çevresi 551 186 3657

Fırat sever dedi ki...

Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 evli ciftler bekliyorum

Unknown dedi ki...

5384053455 bayan arkadaş arıyorum