Sex Maratonu

23 Mayıs 2009 Cumartesi

Süleyman yarağını yavaşça acıyan göt deliğimden çektiğinde, Mehmet hemen beni belimden kavrayıp yarağının üzerine çekti, ve ardından Süleyman tekrar zorlaya zorlaya beni bağırta bağırta göt deliğime girdi ve ikisi arasında ezilerek sikiliyordum. Acı çekiyordum ve yalvararak hıçkırıklarla ağlıyordum fakat bu onları dahada çok coşturuyordu sevgili bedavahikaye.com okuyucuları.

Çığlıklarımdan kendi boğazım ağrıyordu, iki yarak , içimde iki kemik gibi girip çıkıyorlardı, girip çıkıyorlardı, girip çıkıyorlardı.

Tolga yüzümü boynumu öpüyor - ooohh sikil bebeğim, sikil... ye bu yarakları bebeğim, iyi ver sikicilerine.... bağır yavrummm...bağır bağır... sikil - diyordu.

Hiç bir zevk almıyordum ve tek istediğim bu çılgın tost-sikişin bir an önce bitmesiydi.
Mehmet ve Süleymanın arasında ben sikildikçe acı biraz azalmıştı ama hala hiç bir zevk alamıyordum.

Diğerleri başımıza toplanmış alkışla tempo tutuyorlardı.

Nihayet ilk olarak Süleyman ve hemen ardından Mehmet boşalmışlardı, ve ikiside içimden çıktıklarında ben bitkinlikten yüzü koyun kanepeye yığlımıştım. iki deliğimdende meniler süzülüyordu.

Bitkinliğime aldırmadan, Hakan arkama geçip tekrar götüme girmişti. Ölecek gibi oldum o an.
Bu bitkinliğin üzerine Hakanın yarağını, acıyan göt deliğimden yemek beni perişan etmişti ama benim itirazlarıma aldıran yoktu. Hakan kısa ve sert vuruşlarla sikti beni. Süleymanın göt deliğime boşalttığı menileri yüzünden , daha rahat girmişti.

Artık bas bas bağırıyordum -yeeeeteeeer nolursunuz yeteeer- diye. Tam o sırada Tolga , kafasını altıma sokarak, klitorisimi emmeye başladı. Hakanın yarağı götüme her vuruşunda, Tolganın kafasına çarpıyordu ama Tolga klitorisimi deli gibi emmeye devam etti ve o anda kasıklarımdan sanki ateş gibi bir elektrik geçmişti. gevşemeye başlamıştım. götümündeki acıyı, Tolganın amcığımdaki dili yok ediyordu sanki.

Ben tam zevklenmeye başladığımda, Hakan böğürerek sallanan göğüslerime sıkı sıkı asılarak götüme boşaldı ve hemen küçülmeye başlayan yarağını içimden çektiğinde, Tolga beni yalamaya devam etti ve ben artık rahatlıkla kendimi zevkin doruğuna doğru bırakmıştım ve boşaldım.


Ardından beni tekrar duş almaya götüren Hakan, duşun altında beni kendi elleri ile yıkadı ve biraz önce canımı yakmış oldukları için benden defalarca özür diledi, ve beni cesaretimden ve dayanıklılığımdan dolayı kutlayıp, dudaklarımdan uzun uzun öptü. O kadar bitkindimki, benim biraz dinlenmemi önerdiğinde, az kaldın minnetle Hakanın boynuna sarılacaktım.

Beni kendi yatak odasına götürüp yatırdı. Üzerimdeki bornozla serin çarşaflı temiz yatağa uzandım, her yanım sızlıyordu, özellikle götüm çok sızlıyordu. Porno filmlerindeki kadınların anal sexe nasıl dayandıklarını düşündüm o an, ve sonra uyuyakalmışım.

Beni öperek uyandıran Tolga oldu, hava iyice kararmıştı.Yaklaşık bir saat uyumuşum.
Tolga yanıma uzandı ve ağır ağır sevişmeye başladığımızda, bana sürekli, beni satmış olduğu heriflere kendimi siktirdiğim için teşekkür ediyordu, ve beni izlerken müthiş tahrik olduğunu anlatıyordu.



Tam o sırada diğerleri içeri girdi ve bu sefer tekrar her birinin yarağını yalayarak , emerek kaldırmamı istediler. Sırayla her birinin penisini ellerimle kavrayarak ağzımdaki tükürüğümün ıslaklığı ile yaladım. Yaraklarını emmekten, artık çene kaslarım ağrımaya başladığında tekrar beni siktiler.

O yatağın üzerinde, her biri bana birer posta daha kaydılar amımdan,bu sefer Hakan beni sikerken haykıra haykıra orgazm olmuştum, üzerimden sırayla geçen bu adamların değişik değişik yaraklarını yemek hoşuma gitmişti ve ben bu sefer bu sikiş maratonundan memnundum, sadece Ceyhun götüme koymuştu, ve ben yine götten yerken Tolga tekrar amcığımı yalayıp emmişti ve ben yine boşalmıştım.


Ardından, Kemal sırt üstü uzanıp, beni sırtım ona dönük olarak yarağını götüme sokmuştu, sonra benide sırt üstü altta yatan Kemalin üzerine uzandırdılar, bacaklarımı açtılar, ve benim çırpındığımı görünce, Ceyhun sol bacağımı, Süleymanda sağ bacağımdan sıkıca tutup açmışlardı.

Tolga yavaşça üzerime çıktı, sertleşmiş yarağı ile elinde.

Yarağını amımın girişine dayadı, elleri ile arkamda altımda yatan Kemalin iki yanına yatağa yasladı, kalçasını yavaşça içime doğru basarken ben yine çırpınıyor ve bacaklarımı tutan adamlardan kurtulmaya çalışıyordum.

Zaten götümde dikili kazık gibi duran Kemalin yarağı yüzünden kendimi ikiye ayrılmış gibi hissediyordum birde Tolganın kol gibi yarağını amımdan girdiğini hissetmek,bana o an geberecekmişim gibi hissettirmişti.

Tolga o esaslı 18lik yarağını ağır ağır içime bastırmaya başladığında, sanki kulaklarımdan ateş çıkacak sandım.

Gözlerim kararmıştı. - hayır, nolur, hayıııır yapmaaa...sokmaaa...hayırr... acıyoooor- diye bağırıyordum.


İyice daralan amcığımı sikiyordu...
Tolga yarağının tümünü ağır ağır içime yerleştirdikten sonra, eğilip dudaklarımdan öperken, bir yandandan götümdeki Kemalin yarağı yüzünden iyice daralan amcığımı sikiyordu - ohhh yavruma benim...ohhhh desene kız...ohhh güzelime... ohhhh alll...alll bebeğim.... alll yarağımı.... bağır bebeğim... ohhhh diye inle bakayım?...hadi ohhhh... çok güzel amcığın... kıskıvrak sarıyor sikimi... ohhh... debelenme be tatlım... daha diğerlerinde yaraklarını yiyeceksin böyle...

ohhhh ateş gibi yanıyorsun.... ohhhh... bakın Beyler, nasıl siktiriyor benim orrrrrospum kendini...seni sikmeye bayılıyorum bebeğim... çok güzel sikiliyorsuuuunnnn... ohhh... allll... hiç boşuna debelenme... daha diğerlerinin yaraklarınıda böyle yedirecem sana...ohhhh yavruma benim... benim tatlı sikişgen yavrummm... orospum benim... orrrospum, tatlı orospum, seni nasıl satıyorum bak?

Ohhh...ohhh seni siktire siktire kazandığım paraları çatır çatır yiyecem...ohhh yavruma... keyfini çıkar bebeğim...doyasıya siktireceksin kendini...bir daha nerde görecen bunca yarağı...ohhh allll...alll...alll sana yarrrrrak bebeğim...alll...alll... ye ye yarağımı...allll... amına koyduracağım daha senin dur seeeen...

o zengin moruk kocan olacak herifin koynundan seni gelip gelip alıcam ve böyle siktirecem, durr seeeennn... alll orospummmm... ye....ver bana ver ver ver...

Al sana yarak...all...alll...alll!!!! - diye diye beni giderek hızlanarak siktiğinde, benimle arada bir öpüşüyor ve habire amıma köklüyordu ve Kemal arkamda, altımda hiç kımıldamadan yatıyor ve bu sayede Tolganın beni daha rahat düzmesini sağlıyor ve elleri ile göğüslerimi avuçluyordu.


Diğerleri yatağın etrafında dizli duruyor ve elleri ile siklerini sıvazlayıp tezahüratlarda bulunuyorlardı.

İki erkek arasında pestilim çıkarcasına yatıyor olmama rağmen amcığım Tolganın her kökleyişi ile sulanmaya başlamıştı ve bende artık acıdan değil, zevkten inlemeye başladığımda ne yazıkki Tolga o sırada -geliyoruuummmm orospuuummmmm- diye bağırarak içime fışkırtmaya başlamıştı ve menileri am dudaklarımın arasından dışarı süzülüyordu.

Ve Tolganın dediği gibi oldu, ben sırt üstü Kemalin yarağı üzerinde yatarken, sırayla üzerime çıkıp beni hepsi amımdan oh ne kadar dar diye diye zevkle siktilerdi. Bir tek Ceyhun boşalmadan kalkmıştı üzerimden, diğerlerinin menileri ile amcığım vıcık vıcık olmuş ve bacak arama bulaşmıştı.

Ve bu sefer sıra Mehmetdeyken ve Mehmet beni sikerken, yarağını klitorisimin üzerinden sürte sürte siktiği için;kasıla kasıla boşalmıştım.

Kemalin siki götümde arada bir yumuşamamsı için kımıldıyor, kısa kısa göt deliğimde kayıyordu, herkes amımdan siktikten sonra, Tolga ıslak bir havlu ile amcığımı sildi, ve eğilip tekrar amımı yalamak istediğinde, bu sefer Süleyman beni yalamak istediğini söyledi, ve Tolga yerini ona bıraktı.

Süleyman amcığımı beceriksizce yalarken, Kemal kolları ile göğüs altımdan beni sıkıca sararak alttan götüme hırsla hızlı hızlı vurmaya başlamıştı ve ben göt deliğime eziyet eden o yarağın bir an önce boşalması için dua ederken, Kemal son bir kökleyişle kalçamı alttan yukarı doğru kaldırarak götümün içine fışkırttı.

Hepimiz yorulmuştuk.

Benim her yerim ağrıyordu. Sanki altı erkek tarafından sikilmemişde, dayak yemiş gibiydim.
Ama erkeklerin hepsi pek memnundu ve Tolganın sırtını sıvazlayarak ödemiş oldukları parayı ona helal ettiklerini falan söylüyorlardı.

Bu eve öğlen saat birbuçuk gibi gelmiştik ve artık saat akşam dokuz falandı.
Yine herkes evin değişik köşelerine dağılmıştı, kimimiz yıkanıyordu, kimimiz aşağıda dinlenmeye çekilmişti.

Aileme o gece, bir kız arkadaşımda kalacağımı söylemiştim ama yorgunluktan o kadar bitap bir haldeydimki, tek istediğim hemen evime gitmekti. Yaklaşık sekiz saat boyunca 6 erkek tarafından onların zevklerine göre sikilmiştim. Bana o an sorsalar, ömrümün sonuna kadar yeterli yarak yemiştim.

Tabi bu sadece o an için geçerli:)

Tolgayla ikimiz, banyo yıkanan diğerleri tarafından boşaldıktan sonra, duşa girdik. Birbirimizi yıkadık, öpüştük. Oynaştık.

Sonra aklıma, çantamdaki sesini kapatmış olduğum cep telefonuma bakmak geldi.
Şakir Bey den 7 cevapsız çağrı vardı.

Telaşlandım ve Tolgaya gösterdim,bir arkadaşımdayım, ailevi bir problemi var kızın, bende onun yanına geldim, bu yüzdende cepimin sesini kapatmıştım dersin, dedi.
Hemen Şakiri aradım ve Tolganın söylediği bahaneyi, anlattım ona.
Şakir bana inandı. Benim masum ve sakin bir kız olduğuma bütün kalbi ile inanıyordu zaten, halen öyle.


Ben Şakirle konuşurken, Tolga beni yavaşça yatağa uzandırıp amımı yalamaya başlamıştı. İnlememek için kendimi zor tutuyordum.

Şakirle konuşurken yalanmakta olan amcığımın verdiği zevki bastırmaya çalışıyordum.

O sırada içeri giren Ceyhun, benim telefonda konuştuğumu fark ederek hiç sesini çıkarmadan, belindeki havluyu çözüp yere düşürdü, ve yarağını eli ile sıvazlayarak yanıma yatağa çıktı, bunu gören Tolga amımı yalamayı bırakıp, kıçımın altına bir yastık koyup bacaklarımı araladı, ve iki eli ile am dudaklarımı açıp başı ile Ceyhuna hadi gir işareti yaptı ve ben bu esnada hala Şakirle konuşuyordum ve konuşmayı kısa kesmeye , kapatmaya çalışıyordum ama Şakir Beyin gevezeliği tutmuştu, adamında yüzüne kapatamazdım ya?


Kocan olacak o moruk senin şimdi yarak yiyeceğini görebilse...
Ceyhun üzerime yerleşip, göğüslerimi yalamaya ve hafif hafif ısırmaya başlamıştı ve ben inlememek için alt dudağımı ısırıyordum.

Tolga yanıma uzanmıştı ve diğer kulağıma - kocan olacak o moruk senin şimdi yarak yiyeceğini görebilse yinede sana nikah kıyarmıydı acaba?- diye fısıldadığında, onun söyledikerini Şakir duymasın diye ben Şakire panikle yüksek sesle bir şeyler anlatmaya başlamıştım, tam o sırada Ceyhun, hiç beklemediğim bir anda, amıma geçirdi!
Elimden olmadan çığlık attım!

Tabi Şakir telefonun ucunda telaşlanıp ne olduğunu sordu. Cevap vermeye çalışıyordum ama Ceyhun tekrar geçirdi amıma, sanki ta mideme kadar girmeye çalışıyordu hayvan!

Şakire kekeleyerek -yok birşey, yerde bir örümcek gördüm sanırım, korktum- diyebildim ve kapatmam gerektiğini söyledim ve telefonu kapattıktan hemen sonra, Ceyhun beni o yatağın içinde sarsa sarsa sikmeye başlamıştı.

Tolga yanıbaşımda uzanıyordu ve kafamı kendisinden yana tutup çevirdi, amıma şakk! şakk! sesleri arasında koyan Ceyhunun esnasında, Tolga beni dudaklarımdan öpüyor ve gözlerimin içine bakıyordu

Tolga- ohh çok güzel sikiliyorsun bebeğim-diyordu bende ona - Ahhh Tolgaaa... artık yeterrr...siktirme beni artık...- diye yalvarıyordum.

Ceyhun da sinirli bir şekilde - kapa çenenide sikiş lan kancık! o kadar para saydık!- diye söyleniyordu.

Tolga bana - hadi güzelim... sikiş, bak sikicini memnun et... ver...ver bebeğim... ohh benim güzelime...-diyordu.

Ceyhun coşarak bağırıyordu - evet...sikişsene lan orospu!...al! al! al!... lan Tolga seninkinin amcığı çingene fırını gibi ... nerden buldun bu ateşli malı... hadi sikiş benle kancık... yatma öyle malak gibi... al! al!-

Tolga da o esnada yüzümü gözümü öperek bana fısıldıyordu - hadi yavrumm...ohh...işte öyle...kaldır kaldır kalçanı... evet...çalıştır çalıştır çalıştır...evet...evet...ohh bebeğim...vurdur..vurdurrr... nasıl beğendinmi bekarlığa veda partini?... durma bebeğim...ver ver ver... ver sikicine ver ver...vurdur orospum vurdur vurdur -


Tırnaklarımı Ceyhun'un kalçasına geçiriyor...
Ceyhun o sırada bacaklarımı omuzuna alıp hababam sikiyordu, bende karşılık vermeye çalışıyor, amcığımın kaslarını sıkıyor, ve kalçamı Ceyhuna doğru her vuruşta kaldırıyor, tırnaklarımı Ceyhunun kalçasına geçiriyor - evet...evet sik beni...sikin beniii... siktir beni Tolgaaa... yedir bana yaraklarııı... gel Ceyhun hadi...hızlan...daha hızlı koy amıma...parçala amımı...çok güzel sikiyorsun Ceyhunnn... sik sik sik evet evet sikkkkk beniii- diye haykırıyordum.

Benim bu çığlıklarıma diğerleride teker teker yatak odasına yanımıza gelmişlerdi. Hepside eli ile bacak arasını sıvazlıyordu.

Anlaşılan bu yaraklar bana birer posta daha kayacaklardı. O sırada içimden içtikleri viagralara lanet okudum.

Ceyhunun vuruşları had safhada hızlanmıştı ve amımım sularının nasıl akmaya başladığını hissediyordum.

Ceyhun beni siktikçe, Tolga bana daha çok ver ver ver diye bağırdıkça, ben iyice haz duymaya başlamıştım ve Ceyhunla birlikte aynı anda ikimizde bağırarak boşaldık.

Ve sikiş maratonu yeniden başladı tabi. Sevgili bedavahikaye.com okuyucuları tahmin ettiğiniz gibi beni tekrar siktiler.

Arada bir amıma ve götüme rahatlatıcı bir losyon sürüyorlardı ama bana dinlenmem için hiç fırsat tanımıyorlardı.

Tam bir maraton sikişiydi bu sevgili bedavahikaye.com okuyucuları! Hemde ne sikişi!
Beni amımdan ve götümden siktiler.Evin hemen her köşesine beni kucaklarında siklerinin üzerinde taşıyarak siktiler.

Duvara dayayarak siktiler. Kucaklarında hoplatarak siktiler. Akıllarına gelen değişik pozisyonlarda evire çevire beni becerdiler ve her seferinde hemen boşalmamaya gayret ettiler.

Biri boşalacağını anladığında hemen içimden çıkıp beni diğerine veriyordu. Amımın yalanmasından hoşlandığımı anladıklarından hepside zaman zaman amımı yaladı, beni defalarca boşalttılardı, artık zevk çığlıklarından sesim kısılmıştı.

Böylesi bir sex macerasını yaşayabileceğimi hayal bile etmemiştim.

Nihayet boşalmaya karar verdiklerinde tekrar tost yaptılar aralarında beni eze eze, kimisi sırayla amıma kimiside götüme fışkırttı, kimiside ağzıma ve yüzüme boşalmıştı,ama bu sefer canım o kadar acımamıştı bu tost esnasında.

içtikleri lanet olası viagra yüzünden o kadar çok sikmişlerdiki beni, artık amcığım tahriş olmaktan yanıyordu. Saat gecenin 3 üydü, herkes tükenmişti. En çok da ben.

O çiftlik evinde uyumak istemediğimden, Tolga beni alıp kendi evine götürmeyi teklif etmişti.
Herkes benimle vedalaşırken defalarca bana teşekkür etti, ve beni fahişe sandıklarından çantama yüklüce bahşiş koymuşlardı.

Çiftlik evinden çıkıp, Tolganın arabasına doğru yürürken, sendeleyerek yürüyordum. Arabada kıçımın üzerine zor oturdumdu:) Tolga benim bu halime bakıp bakıp güldü ve onu utandırmayıp bu maratona katıldığım için bana teşekkür etti.

Almış olduğu paranın yarısını benimle paylaşmayı teklif ettiğinde ben teklifini geri çevirdim, hatta çantama koymuş oldukları yüklü bahşişide Tolgaya verdim.

Tolganın evine vardığımızda, beni banyo küvetinin sıcak sularına yatırdı, masaj yaptı daha sonra benim her yerimi kremledi ve göt deliğimin acısına çok iyi gelen bir merhem sürdü.
Rahatlamıştım. Yatakta beni kollarına alarak birlikte uyuduk. Ertesi gün Tolganın evinde öğlene kadar baygın gibi uyumuşum.

Aynı günün akşamı Şakir le , düğünün detaylarını konuşabilmek için yemeğe çıkmıştık. Oturmakta hala zorlanıyordum, çok bitkindim ve bunu ona belli etmemeye çalışıyordum.
Şakir bana hanımefendi muamelesi yapıyor, ve çekine çekine elimi tutarken bile yüzü kızarıyordu. Oysa ben bir gün öncesi 6 erkek tarafından her türlü şekilde sikilmiştim ve defalarca boşalmıştım.

O sex maratonundan sonra, Şakirle evlenme fikrine daha rahat katlanabilir olmuştum.

Şimdi iki senelik evliyim. Herşey çok güzel. Evim ve arabam var, pahalı giysiler alabiliyorum, ailemin diğer fertlerine istediklerini alabiliyorum, ve Şakir beni mutlu edebilmek için elinden geleni yapıyor. Sex dışında. Bunun dışında herşey gayet iyi gidiyor.

Sadece bazen, çok azdığımda Tolgayı arıyorum:))

Gönderen: dilara

12 yorum:

Ugur Sahinbay dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

ıssızadam ıssızadam dedi ki...

05374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR İSTANBUL İCİ BAYANLAR ARAYİN NOT:GAYLAR ARAMASIN

Hakan Hakan dedi ki...

Merhaba ben istanbul pendikten hakan 2y yasinda 1.85 boyunda yakisikliyim...tamamen gizlilik vr guvene dayali bir arkadaslik dusunuyorum...benim icin cok onemli sapik degilim sevgili tadinda ister tek seferlik ister belli zaman araliklari icinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...guvenilir biriyim bana guvenebilirsiniz zaten tanisma firsatimiz olursa bizzat gorursunuz...dedigim gibi gizlilik guven samimiyet benim icin cok onemli boyle bir arkadaslik dusunuyosaniz arayin 0530 384 76 47
Gercekten gorusmek isteyen ciddi bayanlar ararsa sevinirim

Efe Efeoglu dedi ki...

Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın gizli sirdasiniz oluyum tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

CiHAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Fırat sever dedi ki...

Slm bayanlar arayin msj atın tanisalim 5462519585 bekliyon bayanlar

Kanı Başıbüyük dedi ki...

GİZLİLİGE SAYGIYA ÖNEM VEREN SEXDE SINIRLARI ZORLAMAK ISTEYEN HEYECANI CILGINLIGI EN UC NOKTADA YASAMAK İSTEYEN HERYAŞTAN BAYANLAR BENIM İSMİM AYAZ ISTANBULDAN yasim46 Esmer 175boyunda 80 kilodayim SEXTE SINIR TANIMAM YATAKDA HER FANTAZIYE ACIGIM KURUYAN AMLARINIZI YALAYARAK SULANDIRIR VE SUYUNU KANA KANA İCERİM ARKA DELIGINI KÖPEK GIBI YALAR EMERIM SONRADA ???? ISTANBUL DISINADA GELEBILIRIM SEYAHAT ENGELIM YOK EGER SEXE HEYECANA ACSAN EGER CIDDIYSEN BIR TELEFON KADAR YAKININDAYIM Numaram 0538.705.18.34 / 0538.705.18.34 LÜTFEN GAYLAR ARAMASIN CİDDİ HERYAŞTAN BAYANLAR ARAYABİLİRSİNİZ BEKLİYORUM HEYECANLA 0538,705,18,34,/0538,705,18,34

Kanı Başıbüyük dedi ki...

GİZLİLİGE SAYGIYA ÖNEM VEREN SEXDE SINIRLARI ZORLAMAK ISTEYEN HEYECANI CILGINLIGI EN UC NOKTADA YASAMAK İSTEYEN HERYAŞTAN BAYANLAR BENIM İSMİM AYAZ ISTANBULDAN yasim46 Esmer 175boyunda 80 kilodayim SEXTE SINIR TANIMAM YATAKDA HER FANTAZIYE ACIGIM KURUYAN AMLARINIZI YALAYARAK SULANDIRIR VE SUYUNU KANA KANA İCERİM ARKA DELIGINI KÖPEK GIBI YALAR EMERIM SONRADA ???? ISTANBUL DISINADA GELEBILIRIM SEYAHAT ENGELIM YOK EGER SEXE HEYECANA ACSAN EGER CIDDIYSEN BIR TELEFON KADAR YAKININDAYIM Numaram 0538.705.18.34 / 0538.705.18.34 LÜTFEN GAYLAR ARAMASIN CİDDİ HERYAŞTAN BAYANLAR ARAYABİLİRSİNİZ BEKLİYORUM HEYECANLA 0538,705,18,34,/0538,705,18,34

MURAT dedi ki...

Murat k.maraş yaş 35 boy 1.82 gizliliği önem veren bayanlar 551 186 3657

Yavuz Yamac dedi ki...

Merhaba ben yavuz istanbulda oturuyorum ne istedigini bilen birlikte unutulmaz anlar yasayabilcegim bayan arkadas ariyorum...bu isler her onune gelenle yapilmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven cok cok cok onemli yasanan hersey aramizda sir kalicak bu benim icin cok onemli...gercekten guzel biseyler yasamak istiyosan 0505 056 86 39 telim bazen kapali olabilir mesaj atin hemen donerim size

Fırat sever dedi ki...

Slm BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585