Kaydılar bana ikisi de

22 Mayıs 2009 Cuma

Ben murat sikilmeyi çok severim. bir gün götüm kaşınmaya başlamıştı ne yapayım diye düşünürken bahcede oynayan köpeğimizi gördüm. gel dedim hemen yanıma geldi sikini bir iki okşadım hemen dışarı fırladı.aldım içeri götürdüm.ben hemen soyunup cırılcıplak kaldım.onuda yanıma cağırıp götümü döndüm sanki ne yapmak istediğimi anlamış olacakki,götümü dil darbeleriyle yalamaya başladı.için bir tuhaf olmaya başlamıştı. döndüm sikini bir bakayım dedim.aman allahım bu kadar sik bu köpekte nasıl olur dedim kendi kendime. ama bir sorun vardı bu siki götüme nasıl sokacaktım. onu yere yatardım ama bir türlü götüme sokamıyordu sikini.cekyata doğru domaldım ellerimi arkaya atıp beklemeye başladım iki ayağını sırtıma atı gidip gelmeye başladı ama sikini götüme denk getiremiyordu.elimi arkaya attım ve sikini tutup göt deliğime yanaştırdım.sanki benim ne demek istediğimi anladıki bir abandı sik dibine kadar götüme giriverdi .gözümden yaşlar akmaya başlamıştı.bağırmaya başlamışım zevkten. beni siken mahalleden biri vardı o duymuş bu bağırmamı ve eve gelmiş benden başkasına sikiliyor diye. bir bakmışki köpeğe siktiriyorum kendimi.oda hemen gelip sikini ağzıma dayıyor arkadan köpeğim ağzımdanakadaşım beni öyle bir siktilerki anlatamam.arkadaşım boşaldı zavallı köpeğim hala beni sikiyordu.o günden sonra kendimi siktirecek adam aramadım evde yanlız kaldığım zaman köpeğimi eve alıp kendimi güzelce siktiriyorum. bu burada bitmedi tabiki evlendim sonra eşimle mutlu bir beraberliğimiz var. ona bu hikayemi anlattım çok fene tahrik oldu.o gece müthiş bir şekilde sikiştik.sikişirken bana bende istiyorum dedi. ertesi gün köpeğimizi eve aldık. ben yaladım eşime kaydı eşim yaladı bana kaydı sabahı yataktan ikimizde zorla kalktık.benim götüm onun amı ve götü köpeğin dölleriyle doluydu. hoşcakalın kendinizi bol bol siktirin.eğer sikilmek hoşonuza gitmiyorsa beni cağırın beni sikin.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı