Aylin ve Kızları

23 Mayıs 2009 Cumartesi

Selam,
İlk defa birşeyleri karalama ihtiyacı hissettim ama mecbur kaldım çünkü bu olayı birilerinin okuyup zevkin gelebileceği noktayı görmelerini istedim. 40 Yaşında evli bir erkeğim ve eşimle tatsız bir evliliğimiz var.Eşim 15 gün yada daha fazla zamanda zorla seks istediğinden ve o da 10 dk ancak sürdüğünden ben de hafta 3-4 kez ,temiz olduğuna emin olduğum kız yada kadınlarla seks yaparak ihtiyaçlarımı gideriyorum.

Güzel görünce bakar, fırsat bulursam da kaçırmadan yatağa atmak için ne gerekirse yaparım ama bu sefer herşey umduğumdan farklı oldu. komşumuz aylin hanım 50 yaşlarında oldukça alımlı ve bakımlı 2 kız çocuk sahibi dul ve sosyal çevresi çok geniş bir hanım.Kızları 22 ve 23 yaşlarında ve tam anasına bak kızını al türden güzeller.Benim tamirat konusunda maharetli olmam olayların başlangıcı oldu.Bize oturmaya geldikleri zamanlarda aylin hanım mutlaka lafı bu konuya getirir ve evine tamire gelen ustaların işlerini iyi yapmamalarından yakınıp dururdu.Yine böyle bir akşamda evdeki sıkıntıyı anlattığında "ben gelip yarın bakarım" sözleri aşağıda okuyacağınız inanılmazları başlangıcı oldu.

Ertesi sabah işe gitmeyecektim ve eşim işe gidince kalkıp aylin hanım'ın kapısını çaldım.Oldukça rahat bir kıyafet ile açtığı kapıda beni karşıladı ve içeri geçip oturmamı istedi."Kahve alırmısın" derken bana bakışlarından çok hoşlanmadım ama "lütfen" dediğimde arkasını dönünce gözüm götüne takılmadan edemedi.Yaşına göre aşırı yuvarlak ve diklerdi.Kahve ile gelip yanıma oturdu ve elini samimice dizime koyup sohbete başladı fakat bana doğru yaklaşmaya başladığı da gözümden kaçmıyordu.10 dk sonra aylin hanım ile aramızdan su sızmayacak şekilde oturuyorduk ve o benim boynumu öpmeye başlamıştı bile.Nasıl olduğunu bile anlamadan üzerindekileri çıkardığını hatılıyorum.İnanılmaz güzel bir çift göğüs karşımda duruyor ve yalamamı istiyordu.Artık ben de dayanamadım ve zevkten irileşen göğüs başlarını yalamaya başladım.

Elini bacak arama attığında "acele etme bugün yaşayacaklarını unutmayacaksın "dedi ve sikimi ağzına aldı.Bu işi bu kadar güzel yapan birisi daha var mı bilmiyorum.Artık ben de zıvanadan çıkmıştım.Aylin'in kanepeye yatırdım ve üzerinde kalanları çıkarıp o güzel amını yalamaya başladım.Çok geçmeden kafamdaki tüm saçları çekerek bağıra bağıra boşaldı.Ben yaladıkça kafama bastırıyor daha da zevk alıyordu.Penisimi tutup zorla içine soktuğunda sanki bir genç kıza soktuğumu hissettim.Amı nasıl o kadar dar kalmıştı anlamadım amını kasmaya başladığında gidip geliyor artık titriyordum ki o anda kafamı kaldırdığımda aylin'in kızlarının bizi seyrettiğini gördüm ve şaşkınlıktan dondum.

O iki güzel kız tamamen çıplak karşımızda duruyorlardı.Aylin bana dönüp "şimdi beni sikip rahatlamanı istiyorum daha sonra da kızlarımın bekaretlerini sen bozacaksın"dediğinde bunun bir rüya olduğunu düşündüm ama değildi.Aylin beni üzerine çekti ve sikimi tutup o güzel amına yerleştirip beni boşalttı.Kendimi yana attığımda kızlarına dönüp"haydi size öğrettiğim gibi"dediğinde kızlar kucağımda analarının daracık amından çıkmış sikimi yalamaya başlamışlardı bile.

Olamaz diye düşünürken kızlardan büyük olanı dudaklarıma yapıştı.Tazecik iki vücut beni ablukaya almış yalıyordu.Büyükle öpüşürken elimi o tazecik ama attım ve akan sularını hissetmenin zevkini yaşadım.Daha önce de çok bakire siktim ama bunlar başkaydı.Kızlar çıldırmış gibi beni,birbirlerini yalıyor bana sürtünüyorlardı.Bacaklarım kızların zevk sularında ıslanmış sikim 15 dk önce boşamamışım gibi daha da sert olmuştu.Kızların ikisini de yere yatırdım.Yalanabilecek her yerlerini yaladım her dil attığımda zevke inliyorlardı.Küçük olan,ablasının amını yalarken amı arkadan olduğu gibi dışarı çıkmış ve açılmıştı.Dayanamadım ve bütün gücümle amına girdim.

Kız biran durdu ve bir çığlık attı ileti gidip kaçmaya çalıştı ama ablası bacaklarını kaldırıp kardeşinin kafasını bacaklarının arasına sıkıştırarak "yalamaya devam et" dedi.Ben o güzel amdan sızan kanlara aldırmadan dediler gibi gidip geliyordum.Amına giren sikin verdiği zevkle kız ablasının amını deli gibi yalıyor hatta ısırıyordu.Çok geçmeden kız boşaldı ve ben de artık dayanamadım ve patladım.Artık bacaklarım titriyor dayanamıyordum.Koltuğa yığıldığımda küçük kız yerde acıdan kıvranıyor fakat lütfen tekrar sik beni diye inliyordu ama ablası "sıra bende diyerek yanıma geldi.

İnanılmaz bir çift dudağı vardı ve beni öpmeye başladı.En az 15 dk beni öptü.Yıllardır erkeğe aç 1 kadın ve 2 kızı tarafından esir alınmış gibiydim ama "böyle esaret dostlar başına diyordum" içimden.Büyük kız vücudumu yalamaya başladı.O sırada annesi ve biraz önce patlayan küçük kardeş sikimi kaldırabilmek için adeta yarışa girdiler.Sanki dünyada kalan son sik bendeydi ve o da birazdan bitecekti.Deli gibiydiler ısırıyor somuruyor ve yalıyorlardı.Bu kadar yalanmaya dayanmak mümkün değildi ve 15 dk sonra sikim yine şahlanmış sikecek amın kokusunu almıştı.

Büyük kızı yakaladım yere yatırdım.Bacaklarını iyice açtığında kardeşi göğüslerini yalamaya başlamıştı bile.Sikimi o taze ama soktuğumda kan ve zevk suları birlikte fışkırdılar dışarı. "Hepsini sok" diye bağırırken kardeşi ablasını yalamaya devam ediyordu. Sikişmekten yorulan bacaklarım zevkle titrerken büyük kız çığlıklar atarak boşaldı.Artık karşımda 3 güzel kadın vardı ve üçünün de tadına bakmıştım.Anneleri bir kadeh içki veriken kızlar birbirlerini okşayıp duşa gitmeye karar verdiler.Aylin beni kolumdan tutup banyoya götürdüğünde kızlar suyun altında birbirlerini deli gibi yalamaya başlamışlardı bile.Elimdeki içki kadehini aylin'e verip kızların yanına girdim.

Üzerimdeki kan ve zevk sularını temizlamam lazımdı. kızlar beni öperek okşayarak yıkarken anaları da klozetin üzerine oturmuş içkiyi yudumlayıp amını okşuyordu.Aylin beni yatak odasına götürüp dinlenmemi istediğinde yogunluktan gözlerim kaymaya başlamıştı bile. Yumuşacık yatakta 2 saat sonra uyandığımda aylin ve kızlarının çırılçıplak ve kıkırdayarak beni seyrettiklerini gördüm.Bunları doyurmak için yapacak birşeyim yoktu ama sikimi yalayıp birbirlerini tatmin etmelerin seyretmek inanılmaz bir zevkti. Aylin beni birkez daha istediğini söylerken o güzel vücutları seyrederken kalkan sikimin üzerine oturmuştu bile.

Artık başka kadın aramaya gerek duymadan istediğim zaman sikebileceğim 3 tane harika am var.Darısı herkesin başına.Akşam yatağıma yattığımda olanlara hala inanamıyordum ama aylin'in çıkarken söylediklerini de unutamıyordum. "İstediğin zaman gelip hangimizi istersen sikebilirsin,artık biz seniniz" Adana'da zevk isteyen bekar yada dul hanımlar (evlilerle işim yok, hemcinslerime hakaret olur) bana yazın ve buluşma ortamı yaratın ve zevki birlikte yaşayalım belki aylin'le de tanıştırırım sizi

10 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Unknown dedi ki...

Efe Efeoglu 28 Eylül 2015 04:07 merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

MURAT dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

Fırat sever dedi ki...

Slm bayanlar arayin msj atın tanisalim 5462519585 bekliyon bayanlar

MURAT dedi ki...

Murat k.maraş yaş 35 boy 1.82 gizliliği önem veren bayanlar 551 186 3657

Fırat sever dedi ki...

Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

Seyfo i dedi ki...

Antep seyfo gizlilik şart 05342223010

Dorukdemir 05456976300 dedi ki...

Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar. 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait

Şeref dedi ki...

Canım am göt yalamak istiyor yalatmak isteyen sekse düşkün istekli  olgun    ateşli azgın dul genç bayanlar arayın seks yapalım tel özele açık 3G var bayanlar arayın 0538 639 92 24